Simon en Karen fietsen naar Praag

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

We vertrekken zondag 28 mei voor 3 à 4 weken fietsen in de richting van Praag.

Op deze plek kun je op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. We zullen, als internet meewerkt, regelmatig nieuwe verhalen en foto's plaatsen, en via de kaart heb je meestal wel een idee waar we zijn en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken, vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groet,

Simon en Karen

Emjee

Wat een leuk idee, dit reisverslag. En wat een dappere onderneming! Ik wens jullie heel veel plezier, en een voorspoedige reis!

Karen Blaakmeer

Dank!

Jackelien

Veel plezier en leuk dat we jullie kunnen volgen

Toos

Gefeliciteerd,Simon dat je geslaagd bent. Jij ook trouwens Karen. En dat is een...
En plezier met jullie pittige onderneming. Ik ben heel blij dat ik op jullie bagagedragers mee kan !6

Karen Blaakmeer

Ha, dank! Simon is nog niet geslaagd, hij moet komende week nog 4 examens doen, maar we gaan er vanuit dat hij het wel gaat halen. Mocht hij nog een herexamen moeten doen, dan moeten we na 3 weken weer thuis zijn en anders hebben we nog een week extra. We zullen het zien!

Sjoerd

Wat leuk dat jullie deze tocht samen gaan maken! Benieuwd naar jullie belevenissen, geniet ervan!

Siep

Nu al superleuke foto's!