Simon en Karen fietsen naar Praag

20 juni gearriveerd in Praag!

Ik loop wat achter met de verhalen en wil ze graag in volgorde plaatsen, maar wil jullie ook wel even laten weten dat we vanochtend om 10 uur op de camping in Praag zijn aangekomen! Het is gelukt, ruim 1300 km gefietst. Vanmiddag al even de stad in geweest, morgen weer. Mooi!

Cindy

Wat super goed! Gefeliciteerd met deze prestatie!
Wat een gave tocht en leuk om op terug te kunnen kijken. Vind je het niet jammer dat je dan nu maar zo kort in Praag bent? Daar is zoveel te zien!
Gr. Cindy

Hanneke

Fijne tijd daar nog en voor donderdag alvast een goede treinreis!

Karen Blaakmeer

Dank!
Op zich zou Praag inderdaad wel een langer bezoek waard zijn, maar dat kan vast nog wel eens. Het ging ons vooral om de tocht erheen en wat we onderweg zouden tegenkomen. Praag was een richting, de reis was het doel ?
Daarbij komt dat het behoorlijk warm is nu (boven 30 graden) en dat maakt het minder fijn om in een stad rond te lopen. Maar we hebben morgen nog om lekker rond te lopen en te genieten!

Emjee

Goed gedaan, jullie!!
Geniet nog van de mooie dag, en van een relaxte treinreis!

Cora

Wat een prestatie. Gefeliciteerd dat jullie het gehaald hebben. En zonder al te veel problemen. Erg leuk dat we zo mee konden reizen. Je schrijft leuk en goed voor te stellen hoe het gaat en is. Erg leuk.
Geniet nog even van de laatste dag en de terugreis.